آقاجانی، سیف اله
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]
ا
ابطحی، عطاالله
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
ابوالقاسمی، ابراهیم
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بینفردی و انگیزهتحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]
احقر، قدسی
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
احمدی ده قطب الدینی، محمد
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
امیرنژاد، سعید
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]
پ
پاکدامن، شهلا
نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]
ت
تقوایی، داود
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
ج
جبرائیلی، هاشم
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
جلیلی شیشوان، علی
پیشبینی آسیب پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایتهای اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
حیدری، محمود
نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]
حسینی، سید عماد
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]
خ
خادمی نیا، فرشته
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
د
دلاور، علی
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
ر
رضوی، سید عباس
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
رضوی، سید محمد حسین
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]
ز
زیبایی ثانی، مرتضی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
زمانپور، عنایت اله
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]
زمانی کوخالو، لیلا
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بینفردی و انگیزهتحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]
س
سپاه منصور، مژگان
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بینفردی و انگیزهتحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]
سلیمانپور، محبوبه
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]
سلیمی بجستانی، حسین
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]
شرفی، محمد
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
شکیبا، ابوالقاسم
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
ص
صادقی، مسعود
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
ع
عباسی، محمد
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]
علیزاده، لیلا
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
عینی، ساناز
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]
غ
غضنفری، فیروزه
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
غلامی توران پشتی، مرضیه
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
غلامرضایی نژاد اناری، مریم
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
ف
فتح آبادی، جلیل
نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]
فرخی، نور علی
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]
فرید، ابوالفضل
فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]
فرقانی، محمدمهدی
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
ق
قاسمی، سالار
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
قائمی، فاطمه
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
قدم پور، عزت اله
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
م
محمدی پور، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
محمودآبادی، الهام
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
مرادیان گیزه رود، سیده خدیجه
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
مرعشی، سید منصور
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]
مظاهری، محدثه
نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]
مومنی، خدامراد
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
ن
نیازی، ژیلا
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]